Tuesday, July 28, 2009

Mohar ngn PBL

I hate my PBL noweadays..Pa ko pikir ah NOrzaid..?????Ko ingat ko dah ada duit,da keja teatp,da bini,da anak,dpt polah bnda bgus alu ko pikir ko ya mentaliti tyinggi ka?????Suka ati ko hantam orang lain ..pa dak poalh suma salah..kunun nya pemikiran ko ya lihai la tek..soh org humble tp dimpun ya arrogant..anok org arrogant dmpun ya 2 kali 5..teruk g ada..
Biar jes senaraikan suma apa x puas ati ngn sikap norzaid ya..damn!!!


P ny kutuk org:nganok natrajan lambat masuk pbl..alu dpdah clubbing
pa nya mpun polah:x penah2 ko ya hbiskan sesi pbl ngn mekowg kowh..gne ko mok bik markah mun certain org jak sempat klaka

pa nya kutuk org:penampilan org x kemas..nektai nat x kemas rya alu berceramah
Pa nya mpun polah:tym nya bik "ceramah" tek,x sedar nektai dmpun x berikat alu jak..ko ya selek g bha

pa nya kutuk org:perangai jes nok arrogant la x hu8mble la gen produk doktor kin menurun la ngn adanya miak kedak mekowg
pa nya mpun poalh:ko ya arrogant ko.."intelligent peopla like me.."sapa ngankat ko ya jd pnde..ko ya sma jak ngn mekowg kowh..kimen.suka boasting ttg drik sendirik..ya ko padah humble tek..produk doktor menurun ntam generasi kitakowg..mekowg blom g jd doktor!!

pa nya kutuk org:x menerima pendapat org lain..suma org padah ko mok anok wak..
pa nya mpunm polah:pa ko tanya suma ng lari dri trigger pbl..critical thinking ko ya x berhasil..xda relevan ngn soalan mekowg..mun ko pande gilak knak ko x menang nobel prize kjak..



Keseluruhan nya,byk g mok kenak anok iak ya.surat aku ko lempar balit padh x ckup bukti????ko ya x mok bca hbs bukti ya bodoh!!nangla aku g jd manusia lekak dpt lesen ya bha..mcm la mun ku eskep pbl ya ku jd hantu trus!!!ko pdh aku patut MERAYUngn ko sak markah kedatangan aku x dipotong??ko ingt aku xda keja lain kah mok dipolah..org perangai cm ko ya xpatut dipandang pun..kimen...jes mohar palak babi kink tok!x pnah aku nangis ntam lecturer bodo cm ko..biar la ko potong tp ku pastikan ko potong cgek kedatangan kjak..ku hadir 15/16 sesi ko darabkn ngn 10% ..ya mesti ku dpt..mun ko potg lebih aku teragak2 g kelak...

No comments: